Rekrutacja na studia niestacjonarne I stopnia

Rekrutacja na studia niestacjonarne pierwszego stopnia na semestr zimowy

Do 11 września 2024 r. (środa) trwa elektroniczna rejestracja na studia niestacjonarne pierwszego stopnia. Cieszymy się, że rozważacie podjęcie nauki w naszej Uczelni i zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi procesu rekrutacji:

W systemie rekrutacyjnym należy dokonać rejestracji, uiścić opłatę oraz wgrać zdjęcie - jest to pierwszą część procesu rekrutacji. Po ogłoszeniu wyników kwalifikacji należy wydrukować z systemu podanie podanie i dostarczyć dokumenty.

 

Kontakt i wsparcie:
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami mailowo na adres rekrutacja@put.poznan.pl lub telefonicznie pod numerem 61 665 3548


Składanie dokumentów

Kandydaci zobowiązani są do złożenia kompletu wymaganych dokumentów w białej teczce. Dokumenty będą przyjmowane 14 oraz 16 września 2024 r. w budynku A30 WAiWIZ.