Studia drugiego stopnia
Karty ECTS > 2024/2025 > Lotnictwo i kosmonautyka > stacjonarne > drugiego stopniaKarta | Nazwa specjalności | Nazwa kursu | Język przedmiotu | Liczba punktów ECTS | Liczba godzin - Wykład | Liczba godzin - Ćwiczenia | Liczba godzin - Laboratorium | Liczba godzin - Projekty / Seminaria | Liczba godzin - Inne (np online) | Nazwa wydziału | Numer roku przedmiotu | Sem. | Profil studiów | Wymagalność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podstawowe szkolenie z zakresu BHP S2LiK2P>PSzZBHP |
polski | 0.00 | 4 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Infrastruktura portów lotniczych specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>IPL |
polski | 3.00 | 30 | - | 15 | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Infrastruktura portów lotniczych specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>IPL |
polski | 3.00 | 30 | - | 15 | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Matematyka stosowana specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>MS |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Matematyka stosowana specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>MS |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnicza działalność gospodarcza S2LiK2P>LDG |
polski | 3.00 | 30 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Prawo lotnicze z elementami prawa karnego specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>PLzEPK |
polski | 2.00 | 30 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Prawo lotnicze z elementami prawa karnego specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>PLzEPK |
polski | 2.00 | 30 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Prawo lotnicze z elementami prawa karnego S2LiK2P>PLzEPK |
polski | 2.00 | 30 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Organizacje lotnicze specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>OL |
polski | 2.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Organizacje lotnicze specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>OL |
polski | 2.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Organizacje lotnicze S2LiK2P>OL |
polski | 2.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Badania w lotnictwie S2LiK2P>BwL |
polski | 2.00 | 15 | 15 | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | CAD specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>CAD |
polski | 2.00 | - | - | 30 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | CAD specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>CAD |
polski | 2.00 | - | - | 30 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Przewozy CAT i CARGO S2LiK2P>PCiC |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Zarządzanie personelem lotniczym specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>ZPL |
polski | 2.00 | 15 | - | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Kształtowanie umiejętności informacyjnych S2LiK2P>KUI |
polski | 0.00 | 2 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Kompetencje cyfrowe S2LiK2P>KC |
polski | 0.00 | 2 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Język angielski specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>JA |
angielski | 2.00 | - | 30 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Język angielski specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>JA |
angielski | 2.00 | - | 30 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Język angielski specjalistyczny S2LiK2P>JAS |
angielski | 1.00 | - | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Język angielski 1 S2LiK2P>JA1 |
angielski | 2.00 | - | 30 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Planowanie lotów specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>PL |
polski | 2.00 | 30 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Podstawy zarządzania S2LiK2P>PZ |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Historia postępu lotniczego i kosmicznego specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>HPLiK |
polski | 1.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Historia postępu lotniczego i kosmicznego specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>HPLiK |
polski | 1.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Historia postępu lotniczego i kosmicznego S2LiK2P>HPLiK |
polski | 1.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Metody analizy zdarzeń lotniczych S2LiK2P>MAZL |
polski | 3.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Organizacja przestrzeni powietrznej i ruchu lotniczego specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>OPPiRL |
polski | 2.00 | 30 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Organizacja przestrzeni powietrznej i ruchu lotniczego specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>OPPiRL |
polski | 2.00 | 30 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Pilotaż BSP specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>PBSP |
polski | 4.00 | - | - | 60 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Zarządzanie projektami S2LiK2P>ZP |
polski | 3.00 | 15 | - | - | 30 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Zrównoważony rozwój lotnictwa S2LiK2P>ZRL |
polski | 3.00 | 15 | 15 | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Systemy dozorowania specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>SD |
polski | 2.00 | 15 | - | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Systemy dozorowania S2LiK2P>SD |
polski | 2.00 | 15 | - | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Systemy użytkowania BSP specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>SUBSP |
polski | 3.00 | 15 | - | 30 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Systemy użytkowania BSP S2LiK2P>SUBSP |
polski | 2.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Zagrożenia terrorystyczne specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>ZT |
polski | 1.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Wpływ lotnictwa na środowisko specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>WLnŚ |
polski | 3.00 | 15 | 15 | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Wpływ lotnictwa na środowisko specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>WLnŚ |
polski | 3.00 | 15 | 15 | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Praktyka zawodowa specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>PZ |
polski | 4.00 | - | - | - | - | 120 | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Praktyka zawodowa specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>PZ |
polski | 4.00 | - | - | - | - | 120 | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 1 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Infrastruktura portów lotniczych S2LiK2P>IPL |
polski | 2.00 | 30 | - | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Analizy i symulacje S2LiK2P>AiS |
polski | 3.00 | 30 | 15 | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Obszary zastosowań BSP specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>OZBSP |
polski | 3.00 | 30 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Systemy ATM S2LiK2P>SATM |
polski | 2.00 | 15 | - | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Lotnicza działalność gospodarcza specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>LDG |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Badania w lotnictwie specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>BwL |
polski | 2.00 | 15 | 15 | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Badania w lotnictwie specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>BwL |
polski | 2.00 | 15 | 15 | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Przewozy CARGO specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>PCARGO |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Planowanie przewozów CAT specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>PPCAT |
polski | 2.00 | 30 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Komputerowe wspomaganie procesów lotniskowych specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>KWPL |
polski | 2.00 | 15 | - | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Komputerowe wspomaganie procesów lotniskowych specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>KWPL |
polski | 2.00 | 15 | - | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Budowa BSP specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>BBSP |
polski | 1.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Język angielski specjalistyczny specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>JAS |
angielski | 1.00 | - | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Język angielski specjalistyczny specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>JAS |
angielski | 1.00 | - | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Język angielski 2 specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>JA2 |
angielski | 2.00 | - | 30 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Język angielski 2 specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>JA2 |
angielski | 2.00 | - | 30 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Język angielski 2 S2LiK2P>JA2 |
angielski | 2.00 | - | 30 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Paliwa w lotnictwie specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>PwL |
polski | 3.00 | 15 | - | 15 | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Paliwa w lotnictwie specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>PwL |
polski | 3.00 | 15 | - | 15 | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Identyfikacja źródeł zagrożeń w lotach BSP specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>IŹZwLBSP |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Praca przejściowa S2LiK2P>PP |
polski | 4.00 | - | - | - | 4 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Marketing specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>MARKET |
polski | 3.00 | 15 | 15 | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Marketing specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>MARKET |
polski | 3.00 | 15 | 15 | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Nowoczesne materiały w lotnictwie specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>NMwL |
polski | 1.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Nowoczesne materiały w lotnictwie specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>NMwL |
polski | 1.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Organizacja przestrzeni powietrznej i ruchu lotniczego S2LiK2P>OPPiRL |
polski | 3.00 | 30 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Praktyka 1 S2LiK2P>P1 |
polski | 1.00 | - | - | - | - | 45 | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Praktyka 2 S2LiK2P>P2 |
polski | 4.00 | - | - | - | - | 160 | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Praca przejściowa specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>PP |
polski | 4.00 | - | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Praca przejściowa specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>PP |
polski | 4.00 | - | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Postępowanie wobec ryzyka dla lotów BSP specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>PWRdLBSP |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Zasady kształtowania siatek połączeń lotniczych specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>ZKSPL |
polski | 2.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Zarządzanie bezpieczeństwem S2LiK2P>ZB |
polski | 2.00 | 15 | - | 15 | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | System zarządzania bezpieczeństwem SMS specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>SZBSMS |
polski | 2.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | System zarządzania bezpieczeństwem SMS specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>SZBSMS |
polski | 2.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Statystyka specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>STAT |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Statystyka specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>STAT |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Statystyka S2LiK2P>STAT |
polski | 3.00 | 30 | - | 30 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Zarządzanie strategiczne S2LiK2P>ZS |
polski | 2.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne S2LiK2P>BSP |
polski | 2.00 | 15 | 15 | 15 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 1 | 2 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Rynek usług lotniczych i jego charakterystyka specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>RULiJC |
polski | 2.00 | 30 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Rynek usług lotniczych i jego charakterystyka specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>RULiJC |
polski | 2.00 | 30 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Rynek usług lotniczych i jego charakterystyka S2LiK2P>RULiJC |
polski | 1.00 | 30 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Zarządzanie ruchem lotniczym S2LiK2P>ZRLot |
polski | 4.00 | 30 | 15 | - | 30 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Efektywność i rozwój portów lotniczych specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>EiRPL |
polski | 2.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Procedury i procesy ATM S2LiK2P>PiPATM |
polski | 1.00 | 15 | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Procedury w lotnictwie specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>PwL |
polski | 3.00 | 15 | 15 | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Zarządzanie projektami B+R S2LiK2P>ZPBiR |
polski | 2.00 | 15 | - | 30 | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Zagadnienia współczesnego lotnictwa specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>ZWL |
polski | 3.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Zagadnienia współczesnego lotnictwa specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>ZWL |
polski | 3.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Systemy sterowania BSP specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>SSBSP |
polski | 2.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Seminarium dyplomowe specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>SD |
polski | 12.00 | - | 30 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Seminarium dyplomowe specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>SD |
polski | 12.00 | - | 30 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Seminarium dyplomowe S2LiK2P>SemD |
polski | 1.00 | - | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Elementy ratownictwa i bezpieczeństwa lotniczego specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>ERiBL |
polski | 3.00 | 15 | 15 | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Praca dyplomowa magisterska S2LiK2P>PDM |
polski | 12.00 | - | - | - | 10 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Metody analizy zdarzeń lotniczych specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>MAZL |
polski | 3.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Metody analizy zdarzeń lotniczych specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>MAZL |
polski | 3.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Praktyka 3 S2LiK2P>P3 |
polski | 1.00 | - | - | - | - | 60 | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Praktyka 4 S2LiK2P>P4 |
polski | 4.00 | - | - | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Lotnictwo cywilne | Przetwarzanie i prezentacja wyników specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1>PiPW |
polski | 3.00 | 15 | - | 15 | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Bezzałogowe statki powietrzne | Przetwarzanie i prezentacja wyników specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1>PiPW |
polski | 3.00 | 15 | - | 15 | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Przetwarzanie i prezentacja wyników S2LiK2P>PiPW |
polski | 2.00 | - | - | - | 30 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
System zarządzania bezpieczeństwem SMS S2LiK2P>SZBSMS |
polski | 2.00 | 15 | 15 | - | - | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | praktyczny | obligatoryjny | ||
Bezzałogowe statki powietrzne | Bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej specjalność "Bezzałogowe statki powietrzne" S2LiK1-BSP>BIK |
polski | 2.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny | |
Lotnictwo cywilne | Bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej specjalność "Lotnictwo cywilne" S2LiK1-LC>BIK |
polski | 2.00 | 15 | - | - | 15 | - | Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu | 2 | 3 | ogólnoakademicki | obligatoryjny |