Biuro BOSS

Informacje ogólne

Biuro BOSS (Biuro Obsługi Sieciowej Studentów) jest częścią Działu Obsługi i Eksploatacji i zajmuje się udzielaniem pomocy technicznej studentom Politechniki Poznańskiej w zakresie korzystania z Studenckiej Sieci Komputerowej przewodowej w Domach studenckich oraz sieci bezprzewodowej WiFi na terenie politechniki.

W ramach pomocy technicznej biuro BOSS realizuje wsparcie w zakresie:

  • Sieci przewodowe w Domach Studenckich PP,
  • Sieci bezprzewodowe WiFi w Domach Studenckich i na PP,

Można kontaktować się z nami drogą elektroniczną:

Kontakt osobisty z nami:

Biuro BOSS znajduje się w Domu Studenckim nr 3 w pok. nr 20. Czynne: poniedziałek – piątek, godz. 10.00 – 12.00

Czym nie zajmuje się biuro BOSS, przydatne informacje:

Gdzie można otrzymać Kartę Użytkownika eKonta z kodem PUK?

https://elogin.put.poznan.pl/?do=Help#answer-where-to-get-user-card

Studenci i doktoranci studiów stacjonarnych w celu uzyskania dostępu do eKonta i otrzymania "Karty użytkownika" prosimy zgłosić się do Dziekanatu odpowiedniego dla swojego kierunku studiów.

Studenci i doktoranci studiów niestacjonarnych na wszystkich wydziałach powinni udać się osobiście do Zintegrowanego Centrum Obsługi – budynek A1 (z zegarem), pokój nr 17.

W przypadku studentów studiów I, II stopnia i doktorantów, którzy brali udział w rekrutacji za pomocą systemu rekrutacyjnego Politechniki Poznańskiej, do aktywacji eKonta nie jest potrzebny PUK i Karta Użytkownika eKonta - aktywację można przeprowadzić z poziomu systemu rekrutacyjnego Politechniki Poznańskiej.

Inne problemy z logowaniem, aktywacją eKonta lub resetowaniem hasła można zgłaszać na adres esupport@put.poznan.pl, podając w treści zgłoszenia nazwę swojego konta.

W sprawach związanych z dostępem do parkingu oraz garażu rowerowego prosimy pisać bezpośrednio na adres kontrola.dostepu@put.poznan.pl .