Odwołania, Rezygnacje

ODWOŁANIA OD DECYZJI UCZELNIANEJ KOMISJI REKRUTACYJNEJ POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ – studia stacjonarne I stopnia

Osoby nieprzyjęte na żaden kierunek studiów oraz przyjęte na kierunek inny niż obecnie preferowany, mają prawo do złożenia odwołania od decyzji Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej Politechniki Poznańskiej. Warunkiem złożenia odwołania jest pobranie z systemu rekrutacyjnego indywidualnej decyzji.

Odwołanie należy złożyć w systemie rekrutacyjnym Politechniki Poznańskiej - sekcja Studia, przycisk "Odwołaj się", zgodnie z instrukcją

Osoby, które zostały nieprzyjęte z powodu niezłożenia wymaganych dokumentów są zobowiązane do ich niezwłocznego dostarczenia, najpóźniej do dnia 10 września br. Odwołania należy składać wyłącznie w systemie rekrutacyjnym. Prosimy nie przesyłać odwołań listownie ani mailowo. Rozpatrzenie odwołań nastąpi 12 września 2025 r.

Uczelniana Komisja Rekrutacyjna Politechniki Poznańskiej
Dział Rekrutacji
godziny: 9.00 - 14.00 (poniedziałek - piątek)
budynek Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej (A30)
ul. Jacka Rychlewskiego 2/137
61-131 Poznań


REZYGNACJA ZE STUDIÓW

Osoby przyjęte, które nie chcą podjąć studiów w Politechnice Poznańskiej są zobowiązane do złożenia rezygnacji. W tym celu należy zalogować się do systemu rekrutacyjnego i w sekcji Studia przy wybranym kierunku dokonać rezygnacji.