Dokumenty, które należy złożyć w trakcie trwania rekrutacji:
- formularz zgłoszeniowy na wyjazd w ramach Staff Teaching Assignments (STA) w systemie EOD zatwierdzony przez Kierownika jednostki organizacyjnej wraz z dołączonym skanem Mobility Agreement Staff Mobility for Teaching podpisanym przez wszystkie strony (tj. pracownika zainteresowanego wyjazdem, jego przełożonego na PP oraz osobę kontaktową w uczelni zagranicznej)
Dokumenty, które należy złożyć najpóźniej 3 tygodnie przed wyjazdem:
- skan ostatecznej wersji Mobility Agreement Staff Mobility for Teaching podpisanej przez wszystkie strony, tj. uczestnika mobilności, jego przełożonego na PP oraz osoby kontaktowej z uczelni zagranicznej
- wniosek na wyjazd służbowy w ramach Programu Erasmus+ aktualnie obowiązujący na Politechnice Poznańskiej
Tylko w przypadku uzyskania dofinansowania kosztów podróży ze środków jednostki macierzystej pracownika, należy dodatkowo (oprócz nowego jednostronicowego wniosku na wyjazd służbowy za granicę w ramach Programu Erasmus+) złożyć w Sekcji ds. Obsługi Wyjazdów Zagranicznych wniosek na wyjazd służbowy za granicę (tzw. ABC).
Niezłożenie wszystkich wymaganych dokumentów we wskazanym terminie może skutkować przyznaniem dofinansowania zerowego.
Dokumenty, które należy złożyć w celu rozliczenia wyjazdu w Sekcji ds. Obsługi Wyjazdów Zagranicznych:
- zaświadczenie o pobycie w instytucji przyjmującej
- dokumenty poświadczające podróż – tylko w przypadku dofinansowania podróży ze środków uczelnianych, innych niż Erasmus+
Po zakończeniu mobilności zostanie przesłana ankieta, którą należy wypełnić online.
Link do EOD dla wyjazdów szkoleniowych:
https://eod.put.poznan.pl/v/List/ZgloszenieErasmusSTT/af321d8d-12aa-1d0b-dc68-48e248720a41
Ponadto informujemy, iż istnieje możliwość logowania do systemu EOD spoza lokalizacji PP przy wykorzystaniu połączenia VPN.
Instrukcje dotyczące połączenia VPN: https://instrukcje.put.poznan.pl/category/vpn/)
Kody Erasmus uczelni partnerskich dostępne tutaj.
Erasmus Code Politechniki Poznańskiej: PL POZNAN02