Informacje ogólne
Biuro BOSS (Biuro Obsługi Sieciowej Studentów) jest częścią Działu Obsługi i Eksploatacji i zajmuje się udzielaniem pomocy technicznej studentom Politechniki Poznańskiej w zakresie korzystania z Studenckiej Sieci Komputerowej przewodowej w Domach studenckich oraz sieci bezprzewodowej WiFi na terenie politechniki.
W ramach pomocy technicznej biuro BOSS realizuje wsparcie w zakresie:
- Sieci przewodowe w Domach Studenckich PP,
- Sieci bezprzewodowe WiFi w Domach Studenckich i na PP,
Można kontaktować się z nami drogą elektroniczną:
- w sprawach związanych z siecią w Domach Studenckich pisząc na adres scnmaster@put.poznan.pl,
- w sprawach związanych siecią bezprzewodową WiFi pisząc na adres support-wifi@put.poznan.pl,
Kontakt osobisty z nami:
Biuro BOSS znajduje się w Domu Studenckim nr 3 w pok. nr 20. Czynne: poniedziałek – piątek, godz. 10.00 – 12.00
Czym nie zajmuje się biuro BOSS, przydatne informacje:
- wydawaniem dostępu do eKonta studenckiego,
- dostępem do zasobów biblioteki,
- podbijaniem obiegówek,
- dostępem do garażu rowerowego.
Gdzie można otrzymać Kartę Użytkownika eKonta z kodem PUK?
https://elogin.put.poznan.pl/?do=Help#answer-where-to-get-user-card
Studenci i doktoranci studiów stacjonarnych w celu uzyskania dostępu do eKonta i otrzymania "Karty użytkownika" prosimy zgłosić się do Dziekanatu odpowiedniego dla swojego kierunku studiów.
Studenci i doktoranci studiów niestacjonarnych na wszystkich wydziałach powinni udać się osobiście do Zintegrowanego Centrum Obsługi – budynek A1 (z zegarem), pokój nr 17.
W przypadku studentów studiów I, II stopnia i doktorantów, którzy brali udział w rekrutacji za pomocą systemu rekrutacyjnego Politechniki Poznańskiej, do aktywacji eKonta nie jest potrzebny PUK i Karta Użytkownika eKonta - aktywację można przeprowadzić z poziomu systemu rekrutacyjnego Politechniki Poznańskiej.
Inne problemy z logowaniem, aktywacją eKonta lub resetowaniem hasła można zgłaszać na adres esupport@put.poznan.pl, podając w treści zgłoszenia nazwę swojego konta.
W sprawach związanych z dostępem do parkingu oraz garażu rowerowego prosimy pisać bezpośrednio na adres kontrola.dostepu@put.poznan.pl .