Chcesz zostawić ulotkę, powiesić plakat?

Dbając o nasze wspólne przestrzenie, wprowadzono kilka porządkowych zasad, które pozwolą nam w sposób optymalny eksponować materiały promocyjne tj. plakaty, ulotki, czy ogłoszenia.

Dotyczy przestrzeni wspólnej, gdzie umieszczone są tablice ogłoszeniowe (z wyjątkiem tablic / gablot będących pod nadzorem: Dziekanatów, Wydziałów, Katedr, innych jednostek centralnych Politechniki Poznańskiej).

Dział Informacji i Promocji (DIiP) koordynuje i nadzoruje ogłoszenia w obiektach PP. DIiP akceptuje ostateczną wizualizację materiałów promocyjnych na wniosek wszystkich jednostek PP i organizacji studenckich, a zwłaszcza firm i instytucji zewnętrznych, z wyjątkiem ofert pracy i staży (Centrum Praktyk i Karier).

 

Jakie informacje powinien zawierać przesłany do nas wniosek (dzial.promocji@put.poznan.pl) :

1. Data publikacji,

2. Lokalizacje ekspozycji (tabela),

3. Wizualizacja projektu,

4. Firmy zewnętrzne - cel publikacji (syntetycznie).

 

Co dalej?

DIiP - przekazuje drogą elektroniczną zgodę lub odmowę, ewentualnie proponuje wprowadzenie zmian w celu pozytywnej weryfikacji materiałów (afiliację z PP, filtrowanie treści czy wizualizacji niewłaściwie pozycjonujących jednostkę macierzystą lub niezgodnych ze strategią PP, ochrona neutralności szkoły wyższej i zabezpieczenia interesów uczelni).

Dział Gospodarczy (DG) - nadzoruje i zarządza wspólnymi przestrzeniami PP i podejmuje działania w celu utrzymania porządku. DG w porozumieniu z DIiP uzgadnia terminy czyszczenia tablic ze wszystkich plakatów, ulotek i ogłoszeń. DG nie ocenia i nie weryfikuje zasadności wywieszonych materiałów.

Pierwszy termin przypada na: 12.12.2022 r. DG będzie wymagał przedstawienia zgody (wydruk maila, PrtSc) z DIiP.

Tablice będą oczyszczane ze wszystkich ogłoszeń / plakatów / ulotek w wyznaczonych terminach.

Najbliższy termin to: 12 grudnia 2022 r.

Jeśli mają Państwo zgodę na dłuższy okres publikacji, proszę uwzględnić konieczność ponownego zawieszenia materiałów.