Program PoMost dla studentów PP

Procedura Programu PoMost

KROK PO KROKU


1. Zaznajomienie się z Programem PoMost


2. Wybór przedmiotu

  • Wybierz przedmiot, który chciałbyś zrealizować na Uczelni przyjmującej.

  • Znajdź sylabus przedmiotu. Jeśli sylabus jest niedostępny, skontaktuj się mailowo z jednostką wskazaną w Załączniku nr 1. Do kontaktu używaj tylko poczty uczelnianej.


3. Złożenie podania

  • Wypełnij Podanie o zakwalifikowanie do Programu PoMost Załącznik nr 2 wskazując m.in. nazwę Uczelni przyjmującej, kierunek, semestr i rok akademicki.

  • Do podania dołącz sylabus proponowanego przedmiotu.

  • Komplet dokumentów (podanie + sylabus) złóż u dziekana twojego wydziału.

  • Sprawdź harmonogram roku akademickiego uczelni przyjmującej. Wniosek musi być złożony co najmniej 4 tygodnie przed rozpoczęciem semestru na Uczelni przyjmującej.


4. Zakwalifikowanie się do Programu PoMost

  • Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu się do programu, postępuj zgodnie z zasadami określonymi w Porozumieniu.

  • W przypadku negatywnej decyzji Uczelni przyjmującej, otrzymasz uzasadnienie.


5. Potwierdzenie zaliczenia przedmiotu

  • Po zaliczeniu przedmiotu uzyskaj potwierdzenie Załącznik nr 3.

  • Przekaż dokument do swojego dziekanatu/Centrum Spraw Studenckich.