KONIEC OKRESU ROZLICZENIOWEGO – ZAMKNIĘCIE MAGAZYNÓW

Informujemy, że w związku z koniecznością zamknięcia okresu rozliczeniowego magazyny będą dostępne według następujących ustaleń:

 

  • Magazyn dystrybucji wewnętrznej – zamówienia można składać do dnia 19 grudnia (czwartek) – odbiór towaru do dnia 23 grudnia (poniedziałek)

     

  • Magazyn dystrybucji zewnętrznej – BRANDSHOP – zamówienia można składać do dnia 19 grudnia, potwierdzenia opłaty należy przesłać do dnia 20 grudnia– odbiór (wysyłka) towaru do dnia 23 grudnia (poniedziałek). 

    Potwierdzenia złożonych zamówień przesłane po dniu 20 grudnia będą realizowane dopiero po Nowym Roku, po uruchomieniu przez Kwesturę Politechniki Poznańskiej magazynów. 

 


Dziękujemy za dotychczasową współpracę!


Dział Informacji i Promocji Politechniki Poznańskiej

PL