Jeżeli jesteś studentem lub doktorantem i chcesz zaprezentować wyniki badań bądź wygłosić referat na temat ekologii/ochrony środowiska, to Międzynarodowa Konferencja Naukowa Be ECO with US jest idealnym wydarzeniem dla Ciebie!
Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-21 listopada 2021 r.
Rejestracja na udział w Konferencji potrwa do 30 października 2021 r.
Konferencja odbędzie w Auli Uniwersytetu Szczecińskiego (ul. Krakowska 71-79, 71-017 Szczecin)
OPIS KONFERENCJI
Podczas konferencji będzie mogło wziąć udział 30 uczestników, którzy wystąpią jako prelegenci, oraz 500 uczestników, którzy będą mogli wysłuchać wystąpień.
Każdy uczestnik otrzyma starter pack konferencyjny, a po zakończeniu konferencji zostaną przesłane uczestnikom certyfikaty poświadczające aktywny/bierny udział w konferencji.
Podczas wydarzenia mogą wystąpić studenci i doktoranci z materiałami z zakresu nauk ścisłych i przyrodniczych, inżynieryjno-technicznych, rolniczych, społecznych (w tym nauk prawnych oraz o zarządzaniu i jakości) powiązanych z tematyką ekologii i szeroko pojętej ochrony środowiska.
Organizatorzy nie zapewniają noclegu, wyżywienia oraz dojazdu podczas konferencji.
REJESTRACJA I INFORMACJE
W celu wzięcia udziału w konferencji należy zarejestrować się w poniższym formularzu. Anglojęzyczna wersja formularza znajduje się pod tym linkiem – https://forms.office.com/r/RCseBha8hQ.
Komisja organizacyjna wybierze spośród zgłoszeń 30 uczestników, którzy wystąpią jako prelegenci.
Zważywszy na międzynarodowy charakter wydarzenia dostępne będzie tłumaczenie symultaniczne dla uczestników w celu bezproblemowego zrozumienia wystąpień.
W trakcie dnia odbędą się także przerwy kawowe dla uczestników i zostanie zorganizowane wydarzenie integrujące podczas pierwszego dnia konferencji.
Po konferencji zostanie opublikowana publikacja z abstraktami wygłoszonymi podczas konferencji. Prelegenci otrzymają informacje szczegółowe dotyczące publikacji po zakończeniu rejestracji.
Rejestrując się na wydarzenie osoba zgłaszająca poświadcza zapoznanie się z Regulaminem wydarzenia.