Narodowa Agencja Programu Erasmus + i Europejskiego Korpusu Solidarności ogłosiła wyniki konkursu wniosków złożonych w ramach AKCJI 2 Partnerstwa na rzecz współpracy, Partnerstwa współpracy (KA220-HED) w ramach sektora Szkolnictwo wyższe w programie Erasmus+. Na liście podmiotów, które otrzymały finansowanie, znalazły się dwa wnioski, które przygotowali pracownicy Wydziału Inżynierii Zarządzania:
- zespół pod kierownictwem dr hab. inż. Beaty Mrugalskiej, prof. PP
- zespół pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Cyplika, prof. PP
Serdecznie gratulujemy!
Każdy z projektów otrzyma dofinansowanie 400 000 euro. Zobacz informację o wynikach konkursu na stronie erasmusplus.org.pl.
Dr hab. inż. Beata Mrugalska, prof. PP, kierownik Zakładu Zastosowań Ergonomii w Instytucie Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości WIZ PP będzie realizować projekt Sustainable Logistics4.0: Digital and green skills for boosting innovation and sustainability of the logistics sector.
Głównym celem projektu jest zwiększenie przyjęcia zrównoważonych i cyfrowych praktyk w sektorze logistyki, poprzez opracowanie innowacyjnego interdyscyplinarnego programu nauczania mającego na celu poprawę umiejętności cyfrowych i ekologicznych studentów uczelni wyższych, a także ich umiejętności miękkich (kreatywność, koncentracja na potrzebach klientów). Partnerami projektu są Gaziantep Universitesi (Turcja), Universidade de Aveiro (Portugalia), Univerza v Mariboru (Słowenia), Valuedo srl, ECQA, ZERYNTH srl.
Dr hab. inż. Piotr Cyplik, prof. PP, kierownik Zakładu Zarządzania Produkcją i Logistyki w Instytucie Logistyki WIZ PP pokieruje projektem Business Analytics Skills for the Future proof Supply Chain. Partnerami są Sveuciliste Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (Chorwacja), Univerza v Mariboru (Słowenia), Wyższa Szkoła Logistyki (Polska, Poznań), Univerzitet u Novom Sadu (Serbia). Celem projektu jest zbadanie potrzeb w zakresie umiejętności i kompetencji wykorzystania analityki do realizacji procesów logistycznych, opracowanie programu szkoleniowego z zakresu Business Intelligence w logistyce, a także przeprowadzenie programów pilotażowych dedykowanych studentom i nauczycielom akademickim.
„Partnerstwa strategiczne” w sektorze szkolnictwa wyższego to międzynarodowe projekty polegające na wdrażaniu i upowszechnianiu innowacyjnych rozwiązań i dobrych praktyk w szkolnictwie wyższym. Efektem tego typu projektów ma być przede wszystkim modernizacja oferty dydaktycznej uczelni, jej lepsze dostosowanie do potrzeb społeczeństwa i gospodarki oraz podniesienie jakości kształcenia. Szczegółowe informacje dotyczące programu znajdują się na stronie erasmusplus.org.pl.