Egzamin wstępny

Egzaminy wstępne w formie stacjonarnej odbędą się:

  • 12 lutego 2025 r. 

  • 13 lutego 2025 r. -  tylko na kierunki informatyka oraz informatyka/Computing


Ważne informacje:

  1. Szczegółowe wymagania wobec kandydatów na studia drugiego stopnia znajdują się na stronie Uczelni.

  2. Na stronach wydziałowych dostępne są zagadnienia na egzaminy dyplomowe. Wykaz zagadnień może być pomocny w przygotowaniu do egzaminu wstępnego, ale nie obejmuje wszystkich możliwych pytań. Zaleca się przejrzenie całego materiału z programu studiów pierwszego stopnia.

    Wydział Automatyki, Robotyki i Elektrotechniki

    Wydział Informatyki i Telekomunikacji

    Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu

    Wydział Inżynierii Materiałowej i Fizyki Technicznej

    Wydział Inżynierii Mechanicznej

    Wydział Inżynierii Środowiska i Energetyki

    Wydział Inżynierii Zarządzania

    Wydział Technologii Chemicznej


Organizacja egzaminów:

  • Szczegółowe przydziały do sal oraz godziny egzaminów będą publikowane w systemie rekrutacyjnym (zakładka „Studia”).

  • Kandydaci powinni pojawić się 10 minut przed wyznaczoną godziną egzaminu.

  • Egzaminy w formie testu kwalifikacyjnego rozpoczynają się o podanej godzinie. W przypadku nakładania się terminu testu i rozmowy kwalifikacyjnej, priorytetem jest test.

  • Godziny rozmów kwalifikacyjnych są orientacyjne. W przypadku konfliktu terminów należy kierować się preferencjami wybranych kierunków.

  • Kandydaci są zobowiązani do okazania dokumentu tożsamości (dowodu osobistego lub paszportu).

  • Brak udziału w egzaminie wstępnym skutkuje nieprzyjęciem na studia.


Obowiązek składania dokumentów:

Kandydaci muszą złożyć komplet dokumentów w papierowej teczce. Obowiązek ten dotyczy również absolwentów Politechniki Poznańskiej. Brak złożenia dokumentów skutkuje nieprzyjęciem na studia.

Dokumenty będą przyjmowane w budynku Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania (A30), ul. Jacka Rychlewskiego 2, Poznań:

12 lutego 2025 r. (środa): 08:00–17:00

13 lutego 2025 r. (czwartek): 08:00–15:00