Co należy zrobić aby uzyskać dostęp do ekonta studenckiego?
Aby uzyskać dostęp do ekonta studenckiego należy udać się do swojego dziekanatu w celu otrzymania karty użytkownika ekonta.
Co należy zrobić jeśli zgubiłem kartę użytkownika ekonta studenckiego?
Aby uzyskać nową kartę użytkownika ekonta studenckiego należy udać się do dziekanatu swojego wydziału.
Czy istnieje możliwośc korzystania z uczelnianej sieci WiFi jeśli moje urządzenie nie posiada obsługi protokołu EAP-TLS
Jeśli urządzenie nie posiada wsparcia dla protokołu uwierzytelniana EAP-TLS nie ma możliwości korzystania z uczelnianej sieci WiFi, chyba że producent udostępni taką funkcjonalność wraz z kolejnym update-em do urządzenia.
Czy na stronach osobistych studentów można wykorzystywać funkcję umożliwiającą wczytywanie plików z poziomu stron WWW?
Nie. Pliki należy wczytywać (umieszczać) w trybie dysku sieciowego WebDAV.
Jak skontaktować się z Administratorem WiFi?
W celu skontaktowania się z supportem WiFi należy pisać drogą elektroniczną wyłącznie z kont pocztowych w domenie put.poznan.pl, umieszczając w tytule listu 'WiFi' na adres:
support-wifi [ at ] put.poznan.pl
Skąd pobrać oprogramowanie Autodesk?
- wchodzimy, na stronę: http://students.autodesk.com
- wypełniając formularz rejestracyjny, rejestrujemy sie do systemu, używamy studenckiego e-maila,
- aktywujemy konto poprzez kliknięcie linka nadesłanego przez Autodesk na adres e-mailowy podany podczas rejestracji,
- logujemy się przy użyciu własnego loginu i hasła podanego podczas rejestracji,
- ściągamy co nas interesuje(można użyć płyty, którą ściagnął ktoś inny)- numer seryjny zostanie podany bez konieczności ściągania,
- w czasie instalacji program nie zapyta sie o numer seryjny, jednak przy uruchomieniu wyświetli sie monit o aktywacje produktu. Mamy na to 30 dni. Postępujemy zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami i aktywujemy swój produkt.
W jaki sposób mogę otrzymać dostęp do sieci WiFi na Uczelni?
W celu otrzymania dostępu do sieci WiFI należy:
- Posiadać ekonto studenckie.
- Pobrać certyfikat z ekonta.
- Skonfigurować połączenie zgodnie z opublikowanymi instrukcjami (menu "Nawigacja" - lewa kolumna strony - temat "Dostęp bezprzewodowy").
W jaki sposób mogę otrzymać dostęp do swojego ekonta studenckiego?
W celu uzyskania dostępu do studenckiej poczty elektronicznej oraz otrzymania "Karty użytkownika" ekonta prosimy zgłosić się do Dziekanatu swojego Wydziału.
Wzór podania
Imię i nazwisko | Poznań, dnia... |
Nr albumu …
imie.nazwisko[at]student.put.poznan.pl
Do
Kierownika
Działu Obsługi i Eksploatacji
Treść podania (oświadczenia):
- (*) w przypadku certyfikatu Wi-Fi i korzystania z więcej niż jednego urządzenia lub zmiany urządzenia:
- jeśli kolejne urządzenie - to cel podłączenia,
- podanie adresów MAC wszyskich aktualnie wykorzystywanych urządzeń,
- oświadczenie wnioskodawcy, że wymienione urządzenia są jego prywatną własnością.
podpis
(*) należy składać drogą elektroniczną na adres support-wifi[at]put.poznan.pl z adresu mailowego znajdującego się w domenie student.put.poznan.pl