ODWOŁANIA OD DECYZJI UCZELNIANEJ KOMISJI REKRUTACYJNEJ POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ
STUDIA STACJONARNE PIERWSZEGO STOPNIA (SEMESTR ZIMOWY)
Osoby nieprzyjęte na żaden kierunek studiów oraz przyjęte na kierunek inny niż obecnie preferowany, mają prawo do złożenia odwołania od decyzji Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej Politechniki Poznańskiej. Warunkiem złożenia odwołania jest pobranie z systemu rekrutacyjnego indywidualnej decyzji.
Odwołanie należy złożyć w systemie rekrutacyjnym Politechniki Poznańskiej - sekcja Studia, przycisk "Odwołaj się", zgodnie z instrukcją.
Osoby, które zostały nieprzyjęte z powodu niezłożenia wymaganych dokumentów są zobowiązane do ich dostarczenia w terminie do 10 września 2024 r. (wtorek). Rozpatrzenie odwołań nastąpi 12 września 2024 r. Odwołania należy składać wyłącznie w systemie rekrutacyjnym. Prosimy nie przesyłać odwołań listownie ani mailowo.
Uczelniana Komisja Rekrutacyjna Politechniki Poznańskiej
Sekcja Rekrutacji
godziny: 9.00 - 13.00 (poniedziałek - piątek)
budynek Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej (A30)
ul. Jacka Rychlewskiego 2/137
61-131 Poznań
REZYGNACJA ZE STUDIÓW
Osoby przyjęte, które nie chcą podjąć studiów w Politechnice Poznańskiej są zobowiązane do złożenia rezygnacji. W tym celu należy zalogować się do systemu rekrutacyjnego i w sekcji Studia przy wybranym kierunku dokonać rezygnacji.