Odwołania, Rezygnacje

ODWOŁANIA OD DECYZJI UCZELNIANEJ KOMISJI REKRUTACYJNEJ POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ – studia stacjonarne II stopnia

Osoby nieprzyjęte na żaden kierunek studiów oraz przyjęte na kierunek inny niż obecnie preferowany, mają prawo do złożenia odwołania od decyzji Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej Politechniki Poznańskiej. Warunkiem złożenia odwołania jest pobranie z systemu rekrutacyjnego indywidualnej decyzji.

Odwołanie należy złożyć w systemie rekrutacyjnym Politechniki Poznańskiej - sekcja Studia, przycisk "Odwołaj się", zgodnie z instrukcją. 

Osoby, które zostały nieprzyjęte z powodu niezłożenia wymaganych dokumentów są zobowiązane do ich niezwłocznego dostarczenia. Odwołania należy składać wyłącznie w systemie rekrutacyjnym. Prosimy nie przesyłać odwołań listownie ani mailowo. Rozpatrzenie odwołań nastąpi 04 marca 2025 r.

Uczelniana Komisja Rekrutacyjna Politechniki Poznańskiej
Dział Rekrutacji
godziny: 9.00 - 14.00 (poniedziałek - piątek)
budynek Wydziału Architektury i Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej (A30)
ul. Jacka Rychlewskiego 2/137
61-131 Poznań


EGZAMIN WSTĘPNY - II TERMIN

Drodzy Kandydaci,
osoby, które nie uczestniczyły w egzaminie wstępnym, otrzymały decyzję o nieprzyjęciu, od której przysługuje odwołanie. W ramach odwołań, w uzasadnionych przypadkach może zostać wyznaczony dodatkowy termin egzaminu. Odwołania, zgodnie z harmonogramem, będą rozpatrywane 4 marca br., a termin egzaminów wstępnych wyznaczono na 28 lutego br. (piątek).


REZYGNACJA ZE STUDIÓW

Osoby przyjęte, które nie chcą podjąć studiów w Politechnice Poznańskiej są zobowiązane do złożenia rezygnacji. W tym celu należy zalogować się do systemu rekrutacyjnego i w sekcji Studia przy wybranym kierunku dokonać rezygnacji, najpóźniej do dnia 28 lutego 2025 r.