Została uruchomiona elektroniczna rejestracja na studia stacjonarne drugiego stopnia, która potrwa do 10 lutego 2025 r. (poniedziałek).
Informacje na temat rekrutacji: https://www.put.poznan.pl/drugi-stopien
Szczegółowe wymagania: https://www.put.poznan.pl/rekrutacja/szczegolowe-wymagania-II-st
W systemie rekrutacyjnym należy dokonać rejestracji, wybrać kierunki oraz uiścić opłatę, a w sekcji dokumenty wgrać wymagane pliki*.
* Kandydaci z innych uczelni wgrywają zaświadczenie o uzyskanej średniej ocen z całego przebiegu studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich albo suplement do dyplomu zawierający wspomnianą średnią. Absolwenci z Politechniki Poznańskiej nie wgrywają zaświadczenia.
EGZAMIN WSTĘPNY
Egzaminy wstępne w formie stacjonarnej odbędą się:
12 lutego 2025 r.
13 lutego 2025 r. egzamin wstępny wyłącznie na kierunek informatyka oraz informatyka/Computing
Podczas egzaminu wstępnego należy wskazać preferowane specjalności.
SKŁADANIE DOKUMENTÓW
Wszyscy Kandydaci (również absolwenci Politechniki Poznańskiej) zobowiązani są do złożenia kompletu wymaganych dokumentów.
Dokumenty będą przyjmowane w budynku A30 WAiWIZ:
12 lutego 2025 r. (8.00-17.00)
13 lutego 2025 r. (8.00-15.00)